Optimizacija sajta za pretraživače izbor ključne reči

Optimizacija sajta za pretraživače  ili SEO  ili ti optimizacija web stranica za Google, Bing i ostale pretraživače, danas u svetu nešto sasvim normalno što svaka firma smatra opštom poslovnom strategijom, izostaviti proces optimizacije je čist promašaj kojim ispuštate mnogobrojne prilike za proširenje posla dovođenje novih klijenata i kupaca usluga ili prozvoda, propuštate poslovnu snagu kojom se možete predstaviti milonima kupaca širom sveta. Ako je za Vas najveći problem seo optimizacija sajta cena nastavite dalje da čitate tekst, pa nas kontaktirajte napravićemo dogovor.

optimizacija-sajta-za-pretrazivaceVaš web sajt, a samim tim vaša firma, vaš proizvod, vaša usluga postaje vidljiva na pretraživačima kada se napravi po određenim uputstvima ( koje nisu nikakva tajna mogu se pronaći u uputsvu koje Google izdaje za web dizajnere i seo stručnjake), koje pomažu pretraživačima da vas lakše pronađu, a cilj seo optimizacije sajta za pretraživače je je izgurati pojedinačne web stranice što bliže vrhu rezultata pretrage kako bi ih što više ljudi videlo, odnosno pronašlo i kliklunulo na vaš sajt. Idelno je biti prvi na Google, na toj poziciji svaki posetilac neće obići vaš sajt.

Optimizacija sajta za pretraživače osnovni saveti:

Ključne reči – reči i fraze koje opisuju vaš sajt i usluge ili proizvode koje na njemu nudite moraju se nalaziti u naslovima, u samom sadržaju i URL-ovima pojedinih stranica. Ako imate slike na sajtu, možete ključne riječi upotrijebiti i u njihovim opisima. Važno je da ne preterate sa ključnim rečima jer ih Google i ostali pretraživači ne vole spam, a previše ključnih reči se baš tako može okarakterisati. Glavnu ključnu reč upotrebite jednom u naslovu,  jednom u opisu slike, a varijante vaše ključne reči možete koristiti više puta u tekstu, zavisno od dužine teksta, ali bilo bi dobro da tekst ima bar 200 reči.

Ključne reči moraju se podudarati s frazama koje će korisnici pretraživača ukucavati na Googleu i ostalim pretraživačima pa se pri njihovom izboru uvek stavite u ulogo osobe koja traži vaš proizvod ili uslugu kroz sadržaj vašeg web sajta.

Dobar sadržaj neophodan je za izbijanje na visoke pozicije na pretraživačima. Što više teksta napišete, više poseta će stizati za mnoštvo reči, a redovno dodavanje sadržaja tera pretraživače da češće indexiraju vaš sajt čime se pojačavju šanse za izbijanje na vodeće pozicije.

Svaka firma koja želi proširiti svoje prisustvo na tržištu i želi biti konkurentana mora planirati optimizaciju sajta za pretraživače u svoju strategiju razvoja.

Advertisements

One thought on “Optimizacija sajta za pretraživače izbor ključne reči

  1. Povratni ping: Optimizacija sajta – prvi na Google | Optimizacija sajta | Seo Srbija | web dizajn

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s