Kako napraviti sajt optimizovan za pretraživače

Radeći ovaj posao sretao sam mnogobrojne klijente, od onih kojima je sve skupo, do onih koji ugovore optimizaciju sajta za 5 reči. pa posle pokušaju da prošire na 16 reči, ili onih koji misle ako uzmu naziv domena koa ključna reč da su završili posao. Bilo kako bilo oni koji misle da je lako uraditi optimizaciju sajta, evo im nekoliko uputstava pa neka probaju sami.

 Morate razumeti dobro on-line tržište

U realnom svetu razumevanje vaših klijenata, tržišta i ciljnih grupa je samo polovina priče. Navike i ponašanje često se razlikuju u odnosu na mreži i van mreže (realnom životu). Jer nije isto organizovati akciju prodaje nekog proizvoda u prodavnici i on line prodaju. Sve zavisi od konkurencije pa prvo nju i proučite. Pogledajte sajtove koji zauzimaju prva mesta za proizvode ili usluge koje vi nudite. Pogledajte konkurenciju, pogledajte mišljenja kupaca o njima, šta im zameraju, gde ih hvale (sve se to lako može pronaći na internetu), koliko su i kakao prisutni na društvenim mrežama. Ovo je dobar preduslov da se započne pravilna optimizacija sajta.

Istražite ključne reči za vaš posao

Verovatno zante a i sami ste se uverili da vaši klijenti koriste različite termine od vaših kolega iz vaše branše koji se odnose na vaše usluge ili robu. Često te reči koriste i u žargonu. Proces istraživanja ključnih reči pruža zaokruženo razumevanje ključnih fraza, termina za pretragu, kao i na potražnju za proizvodima ili uslugama. Ako nameravate da imate sajt koji će biti optimizovan morate obavezno istraživati ključne reči. Nemojte pristupati izradi web sajta dok ne završite ovaj deo.

Predlažem besplatne alte za istraživanje ključnih  kao što je Keyword Planner , koja zahteva da imate AdVords nalog , a Ubersuggest i slične alate.  Takođe razdvojte glavne ključne fraze ( opšte i najveći obim pretrage ) i ključne reči i fraze koje se satoje od više reči, obično četiri i više.

Odštampjte i zalepite vaše rezultate istraživanja ključnih reči na oglasnoj tabli kao stalni podsetnik vašeg online fokusa vašeg sajta.

Izrada sajta – planirajte svoj sajt

 Sada kada imate pregled i kada ste istražili ključne reči, od onih najrelevantnijih i duge fraze od četiri reči i više, trebalo bi da imate ideju o tome šta koja stranica treba da predstavlja i da kupac stigne na vašu veb adresu preko upita za pretragu . Izrada sajta može da počne

Imajući spisak na papiru, praveći stranice koje će imati fokus na ključnoj reči, što čini osnovu arhitekture vašeg sajta. Svaka ključna reč koja ima visok i srednji prioritet  iz vašeg istraživanja ključnih reči treba da imaju odgovarajuću stranicu na vašem sajtu. Kako negde pišu u blogu treba često koristiti duže fraze i reči, odnosno negde u prevodu piše ključne reči na dugom repu.

Nastavak članka pročitajte za par dana na http://optimizacijasajtaweb.wordpress.com

optimizacija sajta 064/4156366

One thought on “Kako napraviti sajt optimizovan za pretraživače

  1. Povratni ping: Optimizacija sajta | Seo Srbija | web dizajn

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s